Молодому спеціалісту



Найбільш характерні недоліки уроку
Поради досвідчених колег
Рекомендації щодо підготовки до уроку
Самоаналіз уроку


Ключові компетентності (НУШ) – ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя.
Новий Закон “Про освіту” передбачає такі ключові компетентності:
-       вільне володіння державною мовою;
-       здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
-       математична компетентність;
-       компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
-       інноваційність;
-       екологічна компетентність;
-       інформаційно-комунікаційна компетентність;
-       навчання впродовж життя;
-       громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
-       культурна компетентність;
-       підприємливість та фінансова грамотність;
-       інші компетентності, передбачені стандартом освіти.

Наскрізні лінії
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання в різних ситуаціях

Екологічна безпека і сталий розвиток
Наскрізна лінія «Екологічна безпека і сталий розвиток» підсилює формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості: збереження, захист довкілля, усвідомлення сталого розвитку, готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища та розвитку суспільства.
Громадянська відповідальність
Ця наскрізна лінія покликана забезпечити: розвиток соціальної й громадянської компетентностей, розкрити суть поняття «відповідальний громадянин» і визначити вектори його діяльності.
Здоров’я і безпека
Щоб реалізувати здоров’язбережувальну компетентність, слід докласти зусиль на формування учня, який: є духовно/емоційно/соціально/фізично повноцінним громадянином, дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища.
Підприємливість і фінансова грамотність
Мета наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» — навчання молоді:
–    раціонально використовувати кошти, 
–    планувати витрати, 
–   заощаджувати
–   реалізовувати лідерські ініціативи, 
–   успішно діяти в технологічно швидкозмінному середовищі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Міжнародна науково-практична інтернет-конференція      30 жовтня 2019 року на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної о...